Złamanie pięt

Odszkodowania za uszkodzenia ciała lub wywołania rozstroju zdrowia naprawienie szkody obejmuje wszelkie wynikłe z tego powodu koszty - koszty leczenia, utrata możliwości zarobkowania itp.

Moderatorzy: ekspert_dolnoslaskie, moderator, ekspert_mazowieckie, ekspert_wielkopolskie, ekspert_forum, ekspert_ogolnokrajowy, ekspert_slaskie

Złamanie pięt

Postprzez bezkarny » Śr kwi 13, 2011 4:29 pm

Złamałem sobie 24 marca w wyniku upadku z około 4 metrów obie pięty. Dokładniej (opis badania z tomografii komputerowej):
"Uwidoczniono wieloodłamowe złamanie kości piętowej prawej z przemieszczeniem odłamów. Pęknięcia w obrębie guza lewej kości piętowej bez przemieszczenia odłamów."
3 kwietnia została przeprowadzona operacja (hospitalizacja od 3 kwietnia do 6 kwietnia). W prawej pięcie 3 druty kirschnera na 6 tygodni. Lewa noga leczenie zachowawcze (szyna gipsowa) 6 tygodni. Obecnie poruszam się na wózku inwalidzkim, co tydzień zgłaszam się na wizyty kontrolne.

Jestem studentem i jestem ubezpieczony przez uczelnię (płaciłem tam jakąś składkę na początku roku) w PZU.

I moje pytania:
1.Kiedy mam zgłosić cokolwiek w PZU? Po zakończeniu leczenia? Jeżeli tak to leczenie znaczy włącznie z rehabilitacją czy bez? (lekarze zapowiadają, że obciążać nogi będę mógł najwcześniej po 2 miesiącach). Czy może już po wyjęciu drutów? A jeżeli po rehabilitacji to czy nic wcześniej mam im nie donosić, ani nie uprzedzać (rehabilitacja może się skończyć za jakieś pół roku, nie będzie to wtedy problemem, że za późno się zgłaszam czy coś? ).

2. Jakie dokumenty są istotne?
Mam na płytach RTG i tomografię, kartę informacyjną z Oddziału Urazowo-Ortopedycznego (to dostałem po hospitalizacji 4 dniowej), kartę informacyjną leczenia szpitalnego z oddziału Szpitalny Oddział Ratunkowy (dostałem to na SORze w dzień zgłoszenia (24 marca)) i wynik badania tomografi komputerowej.

Potrzebuje czegoś jeszcze? Ewentualnie po rozpoczęciu rehabilitacji pewnie też jakieś zaświadczenia od rehabilitanta.